Uw bezoek
- Bij Mondzorg de Paladijn wordt er volgens afspraak behandeld.
- Het is prettig als u op tijd aanwezig bent, zodat wij iedereen op de afgesproken tijd kunnen helpen. Bij te laat verschijnen op een afspraak loopt u het risico dat de behandeling niet geheel kan worden uitgevoerd of zelfs moet worden verzet. Hier kunnen kosten aan verbonden zitten.
- Kan uw gemaakte afspraak niet doorgaan? Geef dit dan telefonisch of per e-mail aan ons door. U kunt uw afspraak tot 24 uur voor aanvang kosteloos annuleren.
- Bij spoedgevallen en pijnklachten kunt u tijdens openingstijden direct contact met de praktijk opnemen. Buiten openingstijden kunt u ook bellen naar de praktijk, alleen verwijzen wij u dan door naar de spoedgevallendienst.
- Wij vragen u geen dieren mee te nemen naar de praktijk. Uiteraard mag u indien nodig wel een hulphond meebrengen.
- Respecteer de privacy van patiënten en teamleden, ook op social media.
- Wilt u een foto-, film- of geluidsopname maken? Vraag dan vooraf toestemming aan degenen die in beeld komen of te horen zijn.
- Wij gaan respectvol met elkaar om. Uit daarom geen fysiek en/of verbaal geweld, discriminatie, intimidatie of ander ongewenst gedrag. Bij diefstal, vernieling en agressie doen wij aangifte bij de politie.
- Help ons de praktijk schoon te houden en gooi uw afval in de afvalbak.
- Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen.
- Gevonden voorwerpen kunt u afgeven bij de receptie. Hier kunt u ook terecht voor teruggevonden voorwerpen.
- Onze praktijk is uiteraard rookvrij!
Medische gegevens
Bij uw eerste bezoek, iedere 3 jaar en bij wijzigingen in de gezondheid dient u een gezondheidsvragenlijst in te vullen. Elke tandartspraktijk is sinds 2011 verplicht minimaal jaarlijks een anamneseformulier door haar patiënten te laten invullen.
*Download hier de toelichting bij het anamneseformulier*
Een geldig identiteitsbewijs
Wij zijn wettelijk verplicht om van iedereen eenmalig een geldig legitimatiebewijs in de patiëntenkaart in te voeren. Het kan zijn dat wij uw legitimatiebewijs al eens ingevoerd hebben. Echter, omdat wij hier voorheen niet verplicht toe waren, hebben wij deze gegevens van de meeste patiënten nog niet. Ook kan het zijn dat wij in het verleden al wel uw indentiteitsbewijs gecontroleerd hebben, maar deze verlopen is.
Wij vragen dit om:
- Persoonsverwisseling te voorkomen
- Eenvoudiger te declareren bij de zorgverzekering
- Een betere bescherming tegen identiteitsfraude te kunnen hanteren
- Fouten te voorkomen bij de uitwisseling van financiële en medische gegevens
Indien u niet bereid bent om hier aan mee te werken, dan mogen wij afzien van behandeling.
Bent u (on) tevreden of heeft u een klacht?
De meeste patiënten zijn tevreden over hun behandelend arts. Daar streven we naar!
Heeft u een suggestie, opmerking of een compliment, dan horen wij dat graag.
Bent u niet tevreden, dan is het belangrijk dat u iets met die onvrede doet. Graag gaan we zelf met u ingesprek, mocht u dit niet willen kunt u via de onderstaande link de stappen volgen voor een (eventuele) klachtenprocedure.
Kl achtenregeling Tandartspratijk Cornelissen
Klachtenregeling_Tandarts.docx
Klachtenregeling Mondhygiënist Mondzorg de Paladijn
Klachtenregeling_Mondhygiënist_.docx
‘‘Samen zorgen we voor een prettig verloop van uw bezoek’’